Attractiv - Markt - Horeca - Service klant - Loyaliteit systeem

 

 

 

 

 
 
Horeca
 

De horeca is de bedrijfstak die alle eet- en drinkgelegenheden en hotels omvat. Het woord is een lettergreepwoord, gevormd uit de woorden hotel, restaurant en café.
 
Service staat bij deze organisaties hoog in het vaandel, waarbij klanten de vier universele vormen/aspecten van service die klanten sterk waarderen:
- Aandacht: bieden van zorg en individuele aandacht, het herkennen van zowel de menselijke als de zakelijke behoeften.
- Betrouwbaarheid: bieden wat is beloofd, betrouwbaar en op de juiste manier. Klanten willen het gevoel hebben in goede handen te zijn.
- Geruisloos: geruisloos managen van serviceprocessen die voor de klant ‘onzichtbaar’ zijn. Klanten willen bij het ontstaan van eventuele problemen niet met allerlei, voor hen onbelangrijke, details en omstandigheden geconfronteerd worden.
 - Daadkracht: bieden van snelle gerichte service en creatieve oplossingen. Klanten waarderen een daadkrachtige, resultaatgerichte en flexibele benadering.
 
Het door Attractiv op maat gesneden Loyaliteitsysteem ondersteunt de organisatie bij het bereiken van deze service aspecten.